loading...
اینجا همه چی هست
emam بازدید : 25 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 نظرات (0)



سنت در لغت به معناي راه و روش است اعم از اينکه نيکو باشد يا زشت، حسنه باشد يا سيئه. در قرآن و روايات نيز به همين معناي لغوي آمده است. در حديث نبوي آمده است: «مَن سنّ في الاسلام سنّة حسنةفله أجر‌ها و أجر مَن عمل بها بعده من غير أن ينقص من أجورهم شي و من سن‌ّ في الاسلام سنّة سيئة کان عليه وزرها و وزر مَن عمل بها من بعده من غير ان ینقص من اوزارهم شي» هر کس سنت حسنه‌اي در اسلام ايجاد کند پس ثواب آن و ثواب تمام عاملان به آن از آن اوست و هر کس سنت سيئه‌اي قرار دهد، عقاب ...



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 437
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 203
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 235
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 460
  • بازدید ماه : 941
  • بازدید سال : 6,435
  • بازدید کلی : 20,626